Vlčí svět - www.vlci.info

Diskusní fórum - Vlčí útok na Paříž v roce 1439!

Re: Vlčí útok na Paříž v roce 1439!

Napsal Honza e-mail 6.11.11 20:17

Asi tak před 12 lety, jsem četl docela zajímavou knížku o vlčích legendách. Kniha popisuje pod názvem Král vlků, právě tu událost. Příběh popisu krále vlků, který s ostatními vlky, obléhali Paříž za velkého hladomoru. V důsledku klesnutí hladiny Seiny, pronikli vlci mezerou v bráně, vzniklou díky těmto okolnostem. Vlci pronikly až na náměstí, kde zahynul král vlků.
Nejsem odborník, ale myslím si, že se to mohlo stát. Název knížky a autora si bohužel nepamatuji.

Re: Vlčí útok na Paříž v roce 1439!

Napsal Zdenda e-mail 22.9.10 16:07

pokud do paříže, tak to bych se taky svez. je tam krásně. Vlků tam si ce moc nepotkáte, možná po cestě tam nebo zpět cs.wikipedia.org/wik... i když hráli určitou roli v dějinách francie. jak tomu napovídá článek. tak vlci jsou asi všude. Ještě se chcic zeptat kam přesně se chytáš v paříži? www.casamundo.cz/fra... já jsem se díval po nejrůznějších možnostech co vidět, kde spát a moc mě toho nenapadlo www.czech-press.cz/i... možná jen tady je něco více

Re: Vlčí útok na Paříž v roce 1439!

Napsal Mirek e-mail 21.9.10 16:56

Já jsem taky nebyl. zkoušel jsem se dívat an váš odkaz cs.wikipedia.org/wik... a asi se jako kolega přede mnou pojedu podívat do Prříže.

Re: Vlčí útok na Paříž v roce 1439!

Napsal Max e-mail 20.9.10 20:25

Já nebyl, ale až pojedu kolem určitě se zastavím v místním Les Loups du Gévaudan.
Byl jsem ale už za vlky v Abruzách. Bylo tam krásně.

Re: Vlčí útok na Paříž v roce 1439!

Napsal vláďa e-mail 20.9.10 16:03

útok na paříž!!! já zaútočím na příž příští týden. Cyhstám se do francie na pár dní :) tak napíšu jak sjsem se měl. Byli jste tam už?

Re: Vlčí útok na Paříž v roce 1439!

Napsal WolfLake e-mail (web) 19.9.10 17:15